Regulamin hurtowni internetowej
§ 1
Postanowienia wstępne
-
Hurtownia internetowa MAROZABAWKI dostępna pod adresem internetowym marozabawki.pl oraz marozabawki.pasaz24.pl, prowadzona jest przez działalność gospodarczą pod firmą PHU MARO WESOŁOWSKI MAREK, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8921124652, REGON 910259937
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Hurtowni.
- Hurtownia internetowa MAROZABAWKI nie prowadzi sprzedaży detalicznej dla konsumentów w zakresie tego sklepu internetowego. Klientów detalicznych zapraszamy na kanał na Allegro.
§ 2
Definicje
-
Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PHU MARO WESOŁOWSKI MAREK, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8921124652, REGON 910259937
-
Klient - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, lub inny podmiot gospodarczy t.j. szkoły, gminy itp., dokonujący zakupów za pośrednictwem Hurtowni.
-
Klient na prawach konsumenta - Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą dokonujący zakupów , które nie są bezpośrednio związane z prowadzoną przez tą osobę działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Hurtowni), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
-
Konto - konto klienta w Hurtowni, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
-
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Hurtowni umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Hurtowni, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt - dostępna w Hurtowni rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt z Hurtownią
-
Adres Sprzedawcy: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 91
-
Adres e-mail Sprzedawcy: marozabawki@gmail.com
-
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania z Hurtowni, w tym przeglądania asortymentu Hurtowni oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
-
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
-
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
-
włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
-
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Hurtowni spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-
Przeglądanie asortymentu Hurtowni nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Hurtowni możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
-
Ceny podane w Hurtowni są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT), lub brutto i netto gdy są stosownie opisane.
-
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Hurtowni w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
-
Aby założyć Konto w Hurtowni, należy wypełnić Formularz rejestracji.
-
Założenie Konta w Hurtowni jest darmowe.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
-
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
-
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
-
zalogować się
-
kliknąć przycisk “Zamawiam"
-
wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
-
Klient dokonujący pierwszego zamówienia zobowiązany jest dostarczyć mailowo skany nadania nr NIP lub inny równoznaczny dokument potwierdzający dane firmy (wyciąg z CEIDG się nie liczy, gdyż jest ogólnodostępny w internecie) w terminie 3 dni roboczych. Zamówienia od niepotwierdzonych klientów będą po tym czasie anulowane.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
-
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
-
Przesyłka kurierska
-
odbiór osobisty w lokalnej hurtowni
-
odbiór u przedstawiciela (o ile już nawiązał współpracę z naszym przedstawicielem)
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
-
Płatność przelewem na konto Sprzedawcy (dopiero po otrzymaniu pro-formy, wcześniej prosimy nie dokonywać wpłat)
-
pobranie (płatne kurierowi przy odbiorze przesyłki)
-
płatność przy odbiorze
-
Dla zaufanych Klientów płatność odroczona w indywidualnie uzgodnionym terminie.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Hurtowni internetowej zgodnie z § 7 Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
W przypadku wyboru przez Klienta:
-
płatności przelewem, płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
-
Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 10
Reklamacja i gwarancja
-
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
-
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego.
-
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
-
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
-
Reklamacje ilościowe (braki) i jakościowe (uszkodzenia mechaniczne, rozdarcia, pęknięcia) należy zgłaszać w terminie 3 dni od daty odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje ilościowe i na uszkodzenia mechaniczne nie będą rozpatrywane.
-
Klient nie będący na prawach konsumenta nie może korzystać z przepisów dotyczących rękojmi. Taki Klient ma 12 m-cy od dnia zakupu na zgłoszenie reklamacji (poza przypadkami opisanymi w punkcie 7.)
§11
Zwroty
- Czas na odstąpienie od umowy dla klienta na prawach konsumenta - 14 dni.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa - kupujący
- Zwrot należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
§ 12
Dane osobowe w Sklepie internetowym
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
-
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
-
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
-
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 13
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.